Gwarancja i reklamacja towaru

Gwarancja - co obejmuje? 

1. Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie posiadają 12-miesięczną gwarancję producenta.
2. Gwarancja obejmuje wady powstałe podczas produkcji odzieży.
3. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych na skutek niewłaściwego użytkowania czy niewłaściwej konserwacji odzieży.
3. W przypadku wykrycia wady objętej gwarancją, skontaktuj się z nami poprzez e-mail: odziezmedyczna@edell.pl lub telefoniczne: 502395466 

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon/faktura), aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje - kiedy i jak zareklamować towar?

Przed odebraniem przesyłki od przewoźnika zawsze sprawdź, czy paczka nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienie przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 502395466 lub odziezmedyczna@edell.pl

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z zamówionym produktem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie (do pobrania poniżej), w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę preferowanej rekompensaty (zwrot pieniędzy lub wymiana na inny/właściwy produkt), a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany ewentualny zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji) oraz oryginał paragonu. W przypadku, gdy do zamówienia była wystawiona faktura wystarczy dopisać na oświadczeniu nr faktury.
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na Twój koszt reklamowany produkt. 

 W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: odziezmedyczna@edell.pl lub telefonicznie: 502395466. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

REKLAMACJA TOWARU

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl