Regulamin zakupów

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

Odzież Medyczna EDELL

 

§1

Postanowienia ogólne

 

1. Sklep internetowy [dalej „Sklep”] prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej „Regulamin”].

2. Właścicielem Sklepu jest: EDELL Producent Odzieży Medycznej, Elżbieta Polańska. z siedzibą w Zielona Góra, al. Wojska Polskiego 88c , NIP: 9730125368, REGON: 971207858 tel 502395466, adres email: odziezmedyczna@edell.pl.

3. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.

4. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.

5. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.

 

§2

Przyjęcie zamówienia

 

1. Zamówienia można składać w następujący sposób:

a) poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu,

b) emailem na adres dostępny na stronie internetowej Sklepu,

c) telefonicznie, od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00 - 17:00 oraz w soboty w godzinach 10:00 - 14:00

2. Zamówienia przez internet można składać 24 godziny na dobę, przez cały rok. 

3. Zamówienia złożone w dni powszednie po godzinie 17:00 zostaną rozpatrzone pod kątem realizacji następnego dnia roboczego, zamówienia złożone w sobotę po godzinie 14:00 oraz w niedzielę, zostaną rozpatrzone pod kątem realizacji kolejnego dnia roboczego.

4. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia emailem. W przypadku braku takiej informacji Klient powinien skontaktować się ze Sklepem. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości danych i/lub rzetelności Klienta.

5. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia Zamówienia przez Klienta poprzez kliknięcie w link potwierdzający w mailu przysłanym Klientowi przez Sklep. Potwierdzone przez Klienta zamówienie stanowi umowę Kupna - Sprzedaży w świetle Kodeksu Cywilnego.

6. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu Sklepu, dobrowolną chęcią zakupu zamówionego towaru, oraz zgodą na przetwarzanie przez Sklep danych osobowych Klienta do celów związanych z realizacją zamówienia.

7. Klient może anulować zamówienie emailowo lub telefonicznie, do momentu zmiany statusu zamówienia na "PRZESYŁKA WYSŁANA"

 

§3

Płatności

 

1. Ceny produktów podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT) oraz są wyrażone w PLN i nie zawierają kosztów realizacji i dostawy zamówienia.

2. Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy, dostępnym podczas składania zamówienia.

3. Klient ma do wyboru następujące formy płatności:

a) za pobraniem – wówczas zapłata następuje gotówką przy odbiorze towaru,

b) przelewem tradycyjnym – wówczas Sklep rezerwuje towar w magazynie i wysyła go na adres wskazany przez Klienta po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym Sklepu wskazanym w tym celu w emailu do Klienta lub na stronie Sklepu

DANE DO PRZELEWU:

Edell Producent Odzieży Medycznej
Al. Wojska Polskiego 88c
65-762 Zielona Góra

mBank: 20 1140 2017 0000 4102 0285 5146

W tytule przelewu należy podać nr zamówienia.

c) kartą płatniczą - Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro.

d) ePrzelewem - Płacę z inteligo, mTransfer, MultiTransfer, Płać z Nordea, Przelew24, Przelew z BPH, Płacę z iPKO, Pekao24Przelew, Płacę z Citi Handlowy, PayWay Toyota Bank, MeritumBank Przelew, Płać z BOŚ, Płacę z Alior Bankiem, Millennium - Płatności Internetowe.

e) ePłatności - Deutsche Bank Polska S.A., ING Bank Śląski S.A., Invest Bank S.A., Kredyt Bank S.A., Crédit Agricole, Raiffaisen Bank Polska S.A.

4. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę(w przypadku wybrania opcji dostawy po przedpłacie).

5. Gdy w ciągu 7 dni od potwierdzenia złożenia zamówienia, z formą płatności "PRZELEW" nie zostanie zaksięgowana na koncie bankowym Sklepu płatność za zamówienie, Sklep zastrzega sobie prawo do automatycznego anulowania zamówienia.

6. Realizacja zamówienia z formą płatności "PRZELEW" następuje po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie.

 

§4

Wysyłka towaru

 

1. Koszt wysyłki ponosi Klient.

2. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych (Poczty Polskiej, firmy kurierskiej UPS/DHL, Paczkomaty) lub udostępnia do odbioru osobistego przez klienta w siedzibie firmy.

3. Koszty wysyłki są zależne od wybranej formy dostawy oraz firmy wysyłkowej. Są one doliczone do wartości zamówienia.

4. W przypadku płatności w inny sposób niż za pobraniem, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.

5. W przypadku płatności kartą, wysyłka następuje po poprawnej autoryzacji transakcji

5. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za terminowość Poczty Polskiej, Paczkomatów i firm kurierskich.

 

§5

Reklamacje

 

1. Sklep działa zgodnie z obowiązującymi przepisami Kodeksu cywilnego (art. 556-576, Dz. U. 18 maja 1964 nr 16 poz. 93 z późniejszymi zmianami), Ustawy z dnia 27-02-2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z dnia 5 września 2002 roku nr 141 poz. 1176).

2. Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru (paragon lub faktura).

3. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności.

4. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu przyjęcia zwrotu towaru wraz z wymaganymi dokumentami.

5. Koszty przesyłki reklamowanego towaru pokrywa Klient. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

6. Reklamacje uszkodzeń zamówionych przedmiotów wynikłych podczas transportu, rozpatrzone zostaną tylko i wyłącznie po spisaniu protokołu reklamacyjnego przy przedstawicielu firmy spedycyjnej, w momencie odbioru przesyłki.

7. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.

 

§6

Zwrot towaru

 

1. Klient ma prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki (zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014r. Poz. 827) ). Należy do zwracanego towaru wraz z dowodem zakupu dołączyć podpisane oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (do pobrania poniżej).

2. Zwracany towar powinien być w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu, nie może nosić śladów eksploatacji (musi być czysty, pozbawiony zapachu np. kremu, perfum).

3. Zwrot towaru wraz z dowodem zakupu (paragon) i wypełnionym odpowiednim oświadczeniem (do pobrania poniżej) powinien nastąpić na adres:

Edell Producent Odzieży Medycznej
Al. Wojska Polskiego 88c
65-762 Zielona Góra

4. Koszty przesyłki zwracanego towaru ponosi Klient. Sklep nie przyjmuje paczek za pobraniem.

5. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki ze zwróconym towarem, Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu.

6. Jeżeli zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie lub oznaki użytkowania), przekażemy na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu i w ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres przez Klienta, Sklep odeśle produkt.

7. W terminie 7 dni od sprawdzenia towaru i w przypadku stwierdzenia przez Sklep braku przeciwwskazań do przyjęcia zwrotu towaru, Sklep zwróci Klientowi zapłaconą kwotę, pomniejszoną o koszty realizacji zamówienia na wskazany przez Klienta numer rachunku bankowego. 

8. Towar wykonany dla Klienta na specjalne zamówienie (z wyhaftowanym logo, uszyty na miarę lub w niestandardowej długości) nie podlega zwrotowi.

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

 

§7

Wymiana towaru

 

1. Klient ma prawo do wymiany towaru w przeciągu 14 dni od jego zakupu.

2. Zwracany towar na wymianę powinien być w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu, nie może nosić śladów eksploatacji (musi być czysty, pozbawiony zapachu np. kremu, perfum).

3. Zwrot towaru na wymianę wraz z wypełnionym odpowiednim formularzem (do pobrania poniżej) powinien nastąpić na adres:

Edell Producent Odzieży Medycznej
Al. Wojska Polskiego 88c
65-762 Zielona Góra

4. Koszty przesyłki wymienianego towaru w obie strony ponosi Klient. Sklep nie przyjmuje paczek za pobraniem.

5. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki ze zwróconym towarem na wymianę, Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu.

6. Jeżeli wymiana produktu zostanie odrzucona (ze względu na uszkodzenie lub oznaki użytkowania), przekażemy na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu wymiany produktu i w ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres przez Klienta odeślemy niewymieniony produkt.

7. Jeżeli wymiana zostanie uznana, skompletujemy produkty na wymianę i po zaksięgowaniu na naszym koncie wpłaty na przesyłkę zwrotną (nie dotyczy przesyłki za pobraniem) Sklep odeśle na wskazany adres paczkę.

8. Gdy Klient nie zaznaczy na formularzu konkretnej (z dostępnych na formularzu) opcji wysyłki paczka zwrotna zostanie wysłana za pobraniem GLS 24h.

 9. Towar wykonany dla Klienta na specjalne zamówienie (z wyhaftowanym logo, uszyty na miarę lub w niestandardowej długości) nie podlega wymianie.

10. O nadpłacie lub niedopłacie za wymieniany towar Klient zostanie poinformowany e-mailowo lub telefonicznie.

FORMULARZ WYMIANY TOWARU

 

§8 

Ochrona prywatności

 

1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia. Zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 roku nr 133 poz. 883).

2. Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich korekty, a także do żądania ich usunięcia.

3. Sklep nie przetwarza, nie udostępnia i nie wykorzystuje danych Klienta w celach marketingowych.

 

§9

Własność intelektualna

 

Zabrania się kopiowania, wykorzystywania i rozpowszechniania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.

 

 

§10

Wejście w życie i zmiany Regulaminu

 

1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.

2. Sklep zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie bez uprzedzenia, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie internetowej Sklepu. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie złożenia Zamówienia przez Klienta.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl