

Zwrot produktów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania, musi być dostarczony do nas w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
WAŻNE: Towar wykonany dla Klienta na specjalne zamówienie (z wyhaftowanym logo, uszyty na miarę lub w niestandardowej długości) nie podlega zwrotowi.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
- Odeślij zakupiony produkt w niezmienionym stanie, w oryginalnym opakowaniu wraz z WAŻNE: oryginałem paragonu (jeżeli na jednym paragonie są także produkty, które chcesz zatrzymać, dokonaj kopii paragonu i ją zachowaj.) Jeżeli do Twojego zamówienia była wystawiona faktura, możesz ją zatrzymać, wystawimy do niej korektę.
- Koniecznie dołącz do przesyłki czytelnie podpisane oświadczenie o odstąpieniu od umowy zakupu (do pobrania poniżej), w którym zawrzesz niezbędne informacje.
- W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony).
- Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy za zwróconą odzież.
- Jeżeli zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu i w ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres odeślemy produkt.
- Zwrotu dokonujesz na swój koszt.