Wymiana towaru

Towar wykonany dla Klienta na specjalne zamówienie (z wyhaftowanym logo, uszyty na miarę lub w niestandardowej długości) nie podlega wymianie.

Jeżeli chcesz dokonać wymiany zakupionego produktu:

  1. Odeślij do nas zakupiony produkt w niezmienionym stanie i w oryginalnym opakowaniu.
  2. Dołącz do przesyłki formularz wymiany towaru (do pobrania poniżej), w którym zawrzesz niezbędne dane dotyczącego wymienianego produktu. Wypełnij go czytelnie, nie pomijając żadnej informacji, znacznie przyspieszysz tym cały proces wymiany.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością.
  4. Jeżeli wymiana produktu zostanie odrzucona (ze względu na uszkodzenie lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu wymiany produktu i w ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy niewymieniony produkt.
  5. Jeżeli nie odezwiemy się do Ciebie w związku z nieuznaniem wymiany oznacza to, że wymiana została zaakceptowana i właśnie trwa jej proces.
  6. Kompletujemy odzież na wymianę i po zaksięgowaniu na naszym koncie wpłaty na przesyłkę zwrotną (nie dotyczy przesyłki za pobraniem) odsyłamy na wskazany przez Ciebie adres. WAŻNE: Gdy nie zaznaczysz na formularzu konkretnej opcji wysyłki paczka zwrotna zostanie wysłana do Ciebie za pobraniem DPD24.
  7. Koszty wymiany w obie strony ponosisz Ty.

 

FORMULARZ WYMIANY TOWARU

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl